´

Om du inte kan sluta tänka på en person, lägg då upp detta i din logg ♥

Publicerad 2011-02-28 10:48:02 i Allmänt

Fin rubrik eller hur?
Kul att jag somnade vid klockan tre i natt, och jag är knappt trött. Bara fruktansvärt uttråkad. Jag vill bara hem och få lov igen. Men nu måste vi vänta i ca 7 veckor igen, tagga. Tror emil och jag bestämde att vi skulle ha födelsedagskalas på påsklovet och äta tårta. Den som väntar på nått gott, väntar aldrig förlänge eller hur var det nu?
Vi har börjat med något nytt på median, jag förstår ingenting, så allt är som vanligt.
Jag har fått två raggnings repliker också.. Gulligt?
1-Hur kan du redan vara här? Nyss var du ju i min dröm
2-Din pappa måste vara terrorist, jag menar, vilka bomber du har
Haha sött.
Nä, jag måste försöka göra någon nytta. Men det är svårt att tänka på tom mage och lika tomt huvud.
Nu ska jag slänga ett öga på min rubrik igen med tanke på att den stämmer ganska bra!
Pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela