´

perfekt kvällsmat

Publicerad 2011-02-03 22:35:40 i Allmänt

Jag har varit så duktig idag, typ.
Hade idrott, spinning i 45 minuter, jag svimmade nästan. Jag drack 1.5 liter vatten (duktigt) Jag kissade 3 gånger på mindre än en timme.. Jag har inte ätit godis idag!! duktigt med tanke på att jag var på gården där det kryllar av goda lakritsgodisar.. Jag gick till gården - i reng och blåst, jag gick hem i regn och blåst.
Nu har jag träningsvärk på ett ställe där det känns väldigt konstigt att ha träningsvärk.. Tänk att det känns som att något väldigt stort har passerat min ringmuskel.. Nej okej jag vet faktiskt inte hur det känns om jag ska vara ärlig. Men jag kan tänka mig att det känns som något sånt här, för det gör ont.
-> ÅTERGÅ TILL RUBRIKEN<-
Istället för massa godis så äter jag passionsfrukt ååh vad gott det är, te och passionsfrukt är perfekt kvällsmat! Funderar på att bli som kissie, asså äta barnmat för att banta och sen träna bort det lilla man har ätit! Vad tror ni om det ? Kommer jag se ut såhär inom en månad då?
oerhört dåligt gjort bild. Men så kommer jag väl se ut om en månad? Skämt o sido
"solarie brun, solarie brun kan inte va fel va brun som kanel"
"Millan hon bantar bort, ja hon bantar bort sin kropp"
Nä men nu till allvaret. - passionsfrukt är gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela