´

RockKarusellen

Publicerad 2011-02-05 12:32:00 i Allmänt

Godmorgon eller något, nelly väkte mig vid klockan nio och jag var dödstrött. Men vi steg upp för hon var hungrig hihi. 
Igår var det rätt skojsigt, mycket folk var det också. Jag var jätte nervös när jag skulle presentera alla banden och det. Men det gick bra höhö.
Jag pratade med den snyggaste killen där igår (som var med i sista bandet) han var riktigt söt.. höhö. Han berättade lite om bandet och så han sa att jag kunde säga att de var killar som gillade att kramas, äta pizza och titanic, ja tårta är gott också. haha så skoj!
Kabooom

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2011-02-05 14:28:07

Frågestund på bloggen =))

Säll gärna din/dina frågor ;D

http://hejsanemme.blogg.se

Massor med Kramar

Emelie

Postat av: amanda

Publicerad 2011-02-06 18:19:27

jag vet vad snyggingen heter!! (:

Postat av: emeilia

Publicerad 2011-02-06 18:31:30

amanda; amagad vad heter snyggingen :D?!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela