´

stepping, vafan?

Publicerad 2011-02-17 08:17:49 i Allmänt

Kul att jag var tvungen att ta 7.05 bussen till skolan idag när vi börjar vid klockan nio. Tack länstrafiken som inte kan göra så att det går lite flera bussar tidigt på morgonen. Har idrott som sisådär45 minuter och jag har redan varit i skolan sen kvart i åtta alltså i snart en halvtimme. Det här är fan inte okej, dessutom har vi stepping på idrotten? Vad är stepping? Dans eller sån sak man går upp och ner på en planka? eller vafan.. Jag vill hem och sova, det är tur att det bara är två dagar kvar i skolan nu så man kan få gå på lov alltså.. 
? Låt mig sova snälla..
Det är ju lagom kul också att alla komunalaskolor är lediga imorgon pga studiedag? ironi..
nu ska jag fortsätta att vänta tills vi ska gå..
PS. Jag blev just hungrig, och vi äter kvart över elva..DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela