´

Te, dusch, uppiggnad?

Publicerad 2011-02-25 13:28:47 i Allmänt

Nä jag mår fortfarande inte bättre än vad jag gjorde idag på morgonen, eller jo yttepytte lite. Lite ironiskt att Nelly och jag skojade om att vi skulle vara jätte sjuka idag, skulle nog aldrig sagt det nu när jag tänker efter.

Jag ska nog ner och ta mig en kopp te sen ska jag duscha.
Jag har en del att göra känns det som, jag vet inte om jag orkar fixa mina naglar men jag vill ha dem fixade och fina. Men som sagt jag orkar inte. Blö fyfan. Min snok rinner hela tiden också det här kommer sluta awesome.

Vi har precis städat klart huset, det var inte så nogrannt men det duger i alla fall.
Vi har bäddat nya sängkläder i min säng, sängen i min brors gamla rum + två tältsängar ifall någon stackare råkar däcka. Så vi har bäddat sex sängar sammanlagt, fyfan vad vi är duktiga!

ne juste, te var det!
hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela