´

12.40

Publicerad 2011-01-03 14:07:27 i Allmänt

Ligger hemma hos Nelly och kollar på när hon spelar Harry Potter, lite skoj faktiskt.
Vi vaknade tjugo i ett idag, hur nu det gick till.. Idag vet jag inte vad som händer, skulle varit med daniel, daniel och rebecca men DC kunde inte så vi får se va som händer.

Jag tar i alla fall 14.25 bussen hem sen får vi se vad jag hittar på, tror det är dags att damsuga och torka golvet på rummet hemma. Jag har inget minne av hur det ser ut där just nu. Det märker vi! 

Igår låg vi och kollade på de här filmerna

Kommentarer

Postat av: eeeee is like e+m+m+y omG EMMY

Publicerad 2011-01-03 16:29:11

idiotet till läsare.

Fixar upp en ny fast nt blogg.se &kommer nt gå ut med den så mkt.

Postat av: eeeee is like e+m+m+y omG EMMY

Publicerad 2011-01-03 16:56:39

vi kan ta de senare :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela