´

blown away

Publicerad 2011-01-10 00:21:01 i Allmänt

Jag kan verkligen inte sova. Jag har försökt somna ett jävla bra tag nu men det går inte. Allt det här jävla tänkandet jag orkar inte med det. Det kommer alltid nya jobbigare tankar som sen övergår till de gamla.

Jag gillar inte tanken över att jag är urpigg just nu och att klockan ringer kvart i sex det vill säga om ca 5 och en halv timme. Jag hoppas att jag är lika pigg när jag vaknar. Jag vill ut och röra på mig, jag vill ha coca cola också fan då.

Måste somna känner jag. Damn

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela