´

Dag 1 - 120111

Publicerad 2011-01-12 14:16:38 i Allmänt

Som sagt så tänkte jag berätta lite om mig själv, de flesta som läser min blogg vet rätt mycket om mig kanske men vad gör väl det? So here we go

Jag heter Emeilia Emmy Madelene Westerberg, jag fyller år 20 februari varje år och jag bor ca 3.5 mil utanför Växjö i en liten håla som heter Braås. Min familj består av min storebror Timmy, min mamma, min pappa och två hundar Mysko och Magoo. Min bror bor dock inte hemma utan han bor i Växjö tillsammans med min fina underbart snygga svägerska Emelie, dom har varit tillsammans i snart fyra år vilket är awesome. Men nu handlar det ju inte om dom, även om jag älskar dom höhö.
Jag går första året på gymnasiet, jag går IT-Media linjen på John Bauergymnasiet som är helt okej.
Jag har hyffsat många vänner men umgås för det mesta bara med två av dom. Jag har tre bästavänner, och det räcker gott och väl med tanke på att dom gör min dag ljusare Nelly, Emmy och Rebecca heter dom. Jag trivs för det mesta med "Killgäng" och inte "tjejgäng" jag känner att jag inte passar in så bra där.
Jag har ingen pojkvän men jag letar typ förfullt. Jag har haft runt 10 pojkvänner under tiden jag har levt men har bara varit kär tre gånger totalt. Jag kan anse mig själv som player ibland och det är just det jag gör nu. Kärleken går åt helvete för mig just nu så jag försöker tagga ner lite.
På fritiden sitter jag endast vid datorn typ, har jag tur så tränar jag boxning en gång i veckan dock inte så hård träning med tanke på att jag tränar med min fritidsledare Almir men det är skoj ändå. Jag älskar att hjälpa till med jobb till exempel som att jobba på Braås skolas fritidsgård om de arrangerar någonting och behöver folk så älskar jag att ställa upp.

Det var det mesta om mig, frågor?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela