´

Dag 11, 220111 - Mina syskon

Publicerad 2011-01-22 13:02:48 i Allmänt

Mina syskon består bara av min storebror Timmy. Han bor i växjö med sin sambo Emelie (man säger väl så..?) 
Han är 21 år gammal, men han fyller 22, 14 februari (alla hjärtansdag)
Timmy och jag har alltid bråkat eller tjabbat och slagits på skoj, det blev så tomt när de flyttade till växjö i somras haha. Vi har inte världens bästa kontakt, men jag vet att han alltid skulle ställa upp för mig om jag behövde honom.
Det bästa minnet jag har tillsammans med honon är när han tog hand om mig när jag var så jävla ledsen, det var ca 3 år sedan. Jag grät, jag visste inte vart jag skulle ta vägen och han tog tag i mig, kramade om mig och då började jag gråta ännu mera för jag märkte hur mycket han brydde sig om mig. Han är en av de personer som jag älskar över allt annat och litar på till 100%.

Jag har bestämt mig för att tatuera in på min arm, någonting som betyder för mig. Funderar på "you and me times infinity" för det är så jag känner. Även om vi knappt pratar med varandra när vi ses så betyder han allt för mig.
Jag hoppas att han på något sätt ser det jag har skrivit, eller får höra det på något sätt.

Jag älskar dig, världens bästa storebror! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela