´

dag 7 - 180111, Min(a) bästavän(er)

Publicerad 2011-01-18 14:48:14 i Allmänt

Jag tänkte skriva om alla mina bästa vänner med tanke på att alla är lika bäst.

Rebecca Svensson AKA smexet Vi träffades i lekis första gången men det var inte då vi klickade som vi gjorde. Vi gick i olika klasser tills vi började i fyran. Vi började prata mer och mer, hon jag och två andra var det ultimata vi gjorde allting och lite till tillsammans.
Vi har bråkat flera tusentals gånger men sist vi var ovänner gick vi i sjuan eller sommarlovet till åttan typ? Anyway vi tjabbar då och då men det behövs för att vi ska orka med varandra.
Hennes hem är som mitt andra hem, jag trivs så sjukt där hemma, hennes föräldrar är awesome liktsom henne. I love you forever. 

Nelly Söderlind AKA pellepump Vi träffades första gången när vi började i sjuan, samma klass. Jag tyckte du var lite konstig, typ emo. Men det gick över efter en stund. I åttan började vi umgås på riktigt, vi var varje rast och du lämnade din dåvarande bästavän för min skull. Med dig har jag alltid så sjukt jävla kul med så det går inte att beskriva. Det är inte varje dag man hittar någon som är så sjukt lik sig själv. Du är så underbar min fina! Me heart you

Emmy Virkki AKA lilla syster Vi träffades första gången på Saxnäs- Öland. Du var så liten, jag var också liten men större än dig tihi. Det var för din mammas skull som vi träffades för hon smälte för våran hund. Ni kom in och hälsade på Magoo och sen började vi leka. Du var som en lilla syster för mig. Vi gjorde allt ihop. Våra föräldrar började träffas och umgås. Vi bytte nummer, så vi inte skulle glömma bort varandra sommaren efter. Vi fortsatte och träffas på Öland år efter år så minnena med dig är oslagbara.
Jag brukar inte ha kontakt med folk som jag träffar sådär på Öland för man växer ifrån varandra, byter nummer och tappar kontakten helt enkelt. Men så kommer det aldrig bli mellan oss för du är den mest perfekta lillasyster man kan önska sig! Du är underbar och jag älskar dig så enormt!



BABES, NI ÄR SÅ SJUKT BRA ALLIHOP TACK FÖR ATT NI FINNS I MITT LIV!

Kommentarer

Postat av: eeeee is like e+m+m+y omG EMMY

Publicerad 2011-01-18 19:38:41

älskar dig hun, <3 bäst är du.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela