´

En värld full av HIV

Publicerad 2011-01-14 19:16:26 i Allmänt

Vi har just kollat på lejonkungen eller ah för en stund sen. Jag är verkligen disneyfantast kan kolla på filmerna om och om igen typ.
Vi är föresten Nelly och jag höhö.

Vi ska ner och basta sen, väldigt skönt må jag säga!
Skolan var helt okej. Hade matte först som jag höll på att somna på men det gick över när jag fick lite frukost. En viss typ satt och stirrade på mig halva lektionen också så jävla störande, kom fram och snacka istället för att glo förhelvete..
Hade svenska sen med.. monika var det va? Ah, monika.. Hon är.. sanela lik ja höhö.. Jag skrev en dikt idag i skolan som vi skulle göra.. Hur gick den nu igen.. Ja det var något sånt kan ju skriva ut den någon dag om jag får tillbaka mitt papper.

Stannade kvar i stan en timma ungefär efter vi hade fått sluta vid ett när vi slutar kvart i tre egentligen jag gillar monika för när vi har jobbat klart får vi gå oavsett om vi bara har varit på lektionen i en halvtimma hon e snel.
Nu ska jag kissa hihih! pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela