´

fättå

Publicerad 2011-01-18 21:31:02 i Allmänt

Jag gick ner till gården en stund innan, gick en liten omväg för jag kände att jag ville röra på mig det var skönt. Jag har bestämt mig för att jag SKA träna imorgon vare sig jag vill det eller inte fyfan jag har fått så sjukt dåligt självförtroende nu och det bara kom sådär, men vart ifrån kom det?

Det var ungefär lika dött där nere som det brukar vara. Fast jag hade kul med Alexandra, vi spelade pingis och oj vad dåliga vi var höhö. Hon sköt upp bollen på näsan på mig, sen nästan ut genom fönstret. 

Jag ska nog äta upp mina sista chips, sen imorgon börjar mitt nya liv.. eller jag ska försöka så peppa peppa ta i trä jaos!

Jag har blivit besatt av passionsfrukt nomnomnom.

Dobidoo så söt jag är

Kommentarer

Postat av: NELLY

Publicerad 2011-01-18 22:20:30

sv: baby :( jag vet hur det är <33

Postat av: NELLY

Publicerad 2011-01-18 22:24:45

det blir inte bättre av att sluta äta heller... om du vill sluta käka mycket godis så kan du ju göra som mig och bestämma en regel att till exempel BARA äta godis på fredagar/ lördagar :) så blir man superstolt när man håller det, och tillslut så har man inte samma sötsug.

Postat av: NELLY

Publicerad 2011-01-18 22:32:18

jaa sen några återfall får man ju alltid :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela