´

FU, FU!!

Publicerad 2011-01-26 08:27:40 i Allmänt

fifan vad jag är T.R.Ö.T.T!!! Jag ska alltså in till skolan på min lediga dag och jobba fucking matte? Nej det går inte ihop med mig, inte alls. Speciellt inte jag och matte ihop.. Tur att det bara handlar om en timme typ.. Det här ska vi klara jao. Måste försöka komma in på det nya som är lite längre bak på kapitlet. Prov på fredag och jag har inte kommit halvvägs än. Dags att göra sig i ordning och ta sig till bussen som går 8.35!
kjeempaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela