´

Genomled natten

Publicerad 2011-01-10 06:28:02 i Allmänt

Jag säger som min fina vän Rebecca just skrev till mig - Jag tar hellre livet av mig än att gå till skolan.
Asså ja, fast jag stannar ju hellre hemma och lever än att gå till skolan men om man ringer och säger till skolan att man har tagit livet av sig så slipper man ju gå i skolan? kunde funka.
Jag genomled trots allt natten hur svårt det än var att somna fyfan. Låg och vred&vände på mig hur länge som helst usch. Jajja nu ska jag ta mig i kragen, dricka upp mitt te, äta min aktivia och sen fixa mig. Jag menar bussen går ju om 40 minuter. orka.
Ha en bra dag!

Kul att jag ser lite död ut, men ännu roligare att svartvita bilder gör så man ser mindre död ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela