´

H.a.t.a.r.<- anonyma kommentarer! ´Svar på tal

Publicerad 2011-01-29 23:03:31 i Allmänt

Varför kommenterar man någons blogg "elakt" om man inte ens kan stå för vem man är? Eller vad man heter i alla fall, har man blogg skriv in den förfan.
Anyways
Fick den här ehm, roliga kommentaren innan, hur ska man tolka den?
SVAR PÅ TAL i alla fall
Jo, jag har underfransar. Väldigt små och ljusa. Jag sminkar aldrig mina underfransar med tanke på att de knappt syns. Jag vet inte varför de är så korta och så sjukt ljusa med tanke på att mina överfransar är normalt mörka. Det är ingenting jag skäms över och ingenting jag blir arg över att folk ständigt ställer den frågan. Visst det är störande men tyvärr kan jag inte göra någonting åt det. Jag behöver dom inte, jag är nöjd med det lilla jag har.
Men nästa gång, varför inte bara stå för den du/ni är istället om ni har flera frågor? Jag bryr mig inte, blir oftast inte arg med tanke på att det bara var en fråga.

Kommentarer

Postat av: NELLY

Publicerad 2011-01-29 23:27:35

att du inte har några underögonfransar completes you :D det är liksom så man känner igen dig hihi

Postat av: Julia

Publicerad 2011-01-30 00:44:13

lyssna inte på dom :)

/ Julia Emma Elna Nilsson, bor i drev, 16 år, favoritfärg: beige.. haha okej lite överdrivet :)

Postat av: ANNMARIE INTE ANONYM!!! :)

Publicerad 2011-01-30 11:39:29

herregud -.- menade ju inget elakt. blev endast nyfiken efterssom de inte såg ut som du hade några ;p

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-01-30 12:37:18

"ANNMARIE INTE ANONYM!!! :)" ; nej, jag tog inte illa upp heller. menade bara att man kan skriva sitt namn eller blogg adress om man nu har någon bloggadress, men ett namn har man alltid (:

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela