´

Hipphipp

Publicerad 2011-01-09 20:47:33 i Allmänt

imorgon börjar andra terminen för mig i årskurs ett, det är sjukt. Jag vill nästan tillbaka till nian. Nej men ah vill ha mitt gamla liv tillbaka.
Okej nej inget sånt nu.
Jag har legat i sängen heeela långa dagen och kollat på film med Dåniöl vi såg;

På andra sidan häcken
Evan almighty
Alice i underlandet - inte den tecknade.

Samt fem minuter av lejonkungen.

Han åkte just hem, eller han blev hämtat, så då åkte han hem eller? ah..

Jag har kommit på att jag trivs bra i mörka rum. Man får så mycket mer space att tänka i känns det som.
Nu ska jag äta någonting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela