´

New nails, again

Publicerad 2011-01-20 00:19:01 i Allmänt

Jag var ute en sväng med amanda innan, pratade ut om en del saker. Finis du vet jag finns alltid här om det är något. Följde med henne hem och tog en kopp te, lyssnade på musik och kollade på gamla bilder riktigt mys.
När jag kom hem fixade jag mina naglar, hann inte göra det innan jag gick ut. Så nu är dom frächa igen!
Drog hem the last song innan också, så jag har legat och kollat på den nu. Men nu är det bingen som gäller så jag orkar upp imorgon.
Måste hämta ett glas vatten först, sen sova!
Hörs imorgon mina fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela