´

otur torsdagen den 13?

Publicerad 2011-01-13 20:55:42 i Allmänt

Fytusan vilken otur jag har haft idag alltså.
Jag ramlade ju som sagt i trappen i skolan idag och föll ner ca 10 trappsteg sen föll jag i gapskratt.
Rebecca står och glor sen säger hon att hon tror hon just drömde att jag ramlade, alltså va? klok vän jag har.
Jag fick ett blåmärke på armen som är finfint och ett halv stukat finger på köpet.

När jag kom hem, spillde makrill över hela diskbänken, spillde de över halva diskbänken samt i trappen upp. Höll på att slå sönder ett glas när jag kom hem mot skåpluckan. Slog huvudet i fritidsgårdens soffkant.. Ja jag tror just nu på ordet otur.

Haha ååh jag älskar sånna här dagar ibland för det är så kul att skratta så mycket höhö.
Ja, det är inringat runtom mitt fina blåmärke och det står blåmärke där.. Och OTUR!! med stora bokstäver :) fint?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela