´

so tired of this

Publicerad 2011-01-13 08:02:08 i Allmänt

Godmorgon allihop, idag börjar vi skolan vid nio och min buss hår snart. Jag är så förbannat trött, jag blev ledsen när klockan ringde idag för jag orkade verkligen inte gå upp men vad har man för val..
Ska vara på Kulturama idag på idrotten och dansa, det har aldrig varit min starka sida men dock tycker jag det är kul beroende på vilken sorts dans det är förstås.
Jag är så trött på skolan men jag vet inte varför, för det är inte ens jobbigt där. Kanske är just därför?
Jobbigt för att vi inte gör någonting alltså, man känner att det är onödigt att man åker in till skolan när vi inte gör ett piss ändå. Skulle likaväl kunna börja kvart över tolv varje dag.
Jag förstår inte varför man klagade när vi gick på Braås skola som knappt ligger en kilometer bort från mitt hus, då började vi till och med halv nio varje dag..
wello dags att börja röra på sig mot toan och borsta tänderna!
CIAO

Kommentarer

Postat av: NELLY

Publicerad 2011-01-13 09:07:52

"pussa hans hår/tår"

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela