´

2½ timmar

Publicerad 2011-07-05 20:45:03 i Allmänt

Tog bussen till Rottne och gick hem till Nelly. Efter cirka en timme tog vi varsin cykel och cyklade till Växjö. Det är två mil till Växjö från Rottne till er som inte vet. Enligt mig var det pest och pina med tanke på att jag inte är en van tränare eller ens cyklist. Min kondition är usel och jag får alltid ont i röven/muttan av cykelsadlar.
Det tog oss 1½ timme att komma in till stan men bara en timme hem.
Vi tog en glass på Donken när vi kom in, stannade i stan cirka tjugo minuter sen cyklade vi hem igen.
Det var värt att nämna.
Jag fattar inte hur folk orkar cykla till jobbet en del dagar, tidigt på morgonen dessutom och sen hem i rusningstrafiken!
[X] Cykla till Växjö från Rottne.
[] Cykla / gå till Braås från Rottne (eller tvärtom)
[] Åka till Danmark
[] Åka till Tranemo

Kommer säkerligen upp någonting mer.

Kommentarer

Postat av: eeeee

Publicerad 2011-07-05 21:14:23

DU GLÖMDE ÅKA TÅG BITCH.

Postat av: NELLY

Publicerad 2011-07-05 22:08:09

vad sa han då? :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela