´

Aloha

Publicerad 2011-07-30 13:45:42 i Allmänt

Jag är helt utmattad. Ligger i sängen, kollade lite på toystory 3. Jag är satans hungrig men jag har ingen ork att göra någonting att äta.
Favvo morbror ringde mig innan och sa att dom har fått 9 fiskar sammanlagt sen igår? Hur det nu ens är möjligt förstår jag inte.

Jag är trött på att vara hemma, jag vill iväg. Bort härifrån och slippa allting. Sticker också till Tranemo på Onsdag. Fiska, fiska och åter fiska. Hoppas på bättre fiskelycka då.

Jag orkar inte ligga inne i sängen hela tiden heller. Så segt. Men vad gör man när alla är bortresta?
Smsade Emil innan, men han var påväg till O-Hamn. Felicia var inte heller hemma. Nelly är påväg hem men hon ska till Adam. Vad är det här. Jävla sommarlov alltså, det suger rätt hårt.

Vatt to do, vatt to do. Ah man undrar ju. Synd på vädret annars hade man kunnat åka till stan och shoppa lite. Men nej det är inte väder för det. Lite mer än två veckor tills fotbollsskolan börjar, längtar lite. Man får ju någonting att göra under dagarna i alla fall. AAAAAAAA måste göra någonting NUU. Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela