´

är det ens normalt?

Publicerad 2011-07-27 23:23:13 i Allmänt

Både jag, mamma och pappa börjar bli väldigt skeptiska till om det är normalt för en 17½ åring att ha växtvärk så mycket som jag har. Kom på igår att det är lite mer än ett halvår kvar tills jag blir myndig. Vad hände jag fyllde ju fjorton nyss? Att det redan har gått 3½ år.. Inte för att jag inte vill fylla arton men ändå.
Jag har väldigt mycket tankar i huvudet just nu, från allt och ingenting, ingenting och allt. Det rusar liksom.

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2011-07-28 00:21:18

Men lilla flicka, det behöver ju inte vara växtvärk.. Man kan få ont så ändå! Växtvärk får man bara när man växer mycket snabbt och jag kan säga dig att tjejer slutar oftast växa när dem börjar gymnasiet så du blir nog inte så mycket längre, max en centimeter till brukar man säga! Vi diskuterade det igår här nämligen :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela