´

Bad night

Publicerad 2011-07-19 11:51:26 i Allmänt

Jag måste börja intala mig själv att jag inte får kolla på film efter klockan tio på kvällen. Det funkar inte. Speciellt inte om det är en harry potter film.. Den slutade halv tre i natt och då var ju jag fortfarande pigg. Låg vaken till fem och det svider rätt hårt. Upp kom jag iallafall idag. Men hade det inte varit för att bästavän smsade mig så hade jag fortfarande sovit, helt säker på det så vi tackar Nelly för det! Bad dock mina slarviga föräldrar att väcka mig innan de åkte till stan, bad om väckning vid halv tio men det hände ju inte. Så för att jag INTE skulle sova längre än till tio så ställde jag klockan på tio. Men som sagt somnade ju om till elva när Nelly väckte mig.
Planerna för mig idag ser mest ut som att jag ska till morfar och fira mammas födelsedag. Packa och umgås med Nelly. Låter väl inte allt för tråkigt. Packa är kul, det är när det ska upp från väskan som det blir tråkigt.
Vi hörs senare för nu måste jag äta något!

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2011-07-19 12:18:17

sv: ääsch vem behöver sömn egentligen ... man får ta det som en man! typ

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela