´

Bad teacher

Publicerad 2011-07-12 19:40:36 i Allmänt

Igår var Jag och Victor och såg Bad teacher på bio. Den var helt okej faktiskt, lite dryg i början men det blev lite mer fart på filmen sen! Vi åkte hem till hans mamma efter det, kollade på film(er) igen sen somnade vi. Somnade nästan i bilen påvägen hem men det är en annan femma. Vaknade tidigt idag, somande ju som såklart. Jag frös som satan igår så jag låg och höll om victor hela natten för att hålla värmen, rätt så mysigt!
Victor gick ner och gjorde pannkakor åt mig efter vi hade vaknat till. Han slängde över hälften tror jag bara för han failade lite.. Synd där. Han skulle styla lite också och så sa han "Kolla, den sitter fast :D" och vänder på stekpannan så pannkakan trillar ut.. Smidigt Victor, smidigt.. Meeeen dom blev goda! Vi fick inte upp syltburken heller, vi prövade allt. Men då kom jag med min smidiga plan att hälla varmvatten på locket, för det lärde vi oss på hemkunskapen right? Och då gick det, vem är smart? JAG ÄR JAG ÄR YEY!
Nu ska jag ta det lugnt, funderar på att ta en bastu men orkar nog inte det. Näää imorgon kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela