´

Hemska drömmar..

Publicerad 2011-07-08 12:06:56 i Allmänt

Usch vad jag hatar hemska drömmar, det behöver inte vara mardrömmar utan bara hemska.
I natt drömde jag om att jag och någon kompis var i något badhus typ.. Och där var det en gubbe som var psykopat eller rent ut sagt dum i huvudet. Han kastade i en sak på det djupaste stället i poolen som det var 2.5 meter vid så när jag dök ner och hämtade saken så sprang han iväg med alla mina kläder? Jag dök ner i endast trosor för jag ville inte blöta ner min bh.. Man gör ju rätt sjuka saker i drömmar. Han hade hotat mig innan om att han skulle göra någonting mot mig och min kompis om vi inte gjorde som han sa.. Men när han tog mina kläder sprang vi efter och vi kom ut i en fin restaurang.. Jag fångade honom på en toalett när han höll på att antasta en annan tjej, så jag tog tag i hans tröja och tryckte upp honom mot väggen och då försvann han. Då var vi några stycken son gick runt i det där huset där vi hade hamnat vilket visade sig vara hans gömställe. Han hade tagit saker från personer han hade varit på och antastat osv. Så han hade typ skor i ett rum, trosor i ett, bhar i ett och prydnadssaker i ett rum. Han hade tagit söta väskor från små flickor osv. Efter en stund visade det sig att han var en mördare och att det var från de döda som alla sakerna kom ifrån och det var hur mycket saker som helst.. När han försvan så blev han till ett spöke och "invaderade" andras kroppar. Han tog över några killars kropp och började genast stöta på mig men jag fattade att det var han så jag gick inte på det och det var under en fest typ? Han dödade en nära vän till familjen under den festen och försökte döda flera men lyckades inte. Dagen efter hade han försvunnit igen och vi trodde att allt var lugnt. Men när jag låg ensam på mitt rum och kollade facebook så kände jag en varm kokande men ändå kall, illamående känsla i kroppen. Då kom det upp en ruta på facebook sidan där det stod något i stil med " Logga genast ut, du har fått en hemsökare i din kropp" Jag blev givetvis rädd och jag kände hur han började styra min kropp och min talförmåga. Men jag var för stark för honom så jag tog mig sakta men säkert ut till min familj som jobbade i trädgården och skrek att han är inne i mig och han försöker ta över mig. Hans röst försökte ta över min genom att säga "Jag skojade bara, kom inte hit". Min familj kom givetvis och hjälpte mig och då tog drömmen slut.
Visst låter kanske inte så hemskt men i drömmen var det värre, det värsta var att det kändes verkligt och i alla rummen luktade det så instängt och gammalt..
Knepiga drömmar man kan ha.

Kommentarer

Postat av: NELLY

Publicerad 2011-07-08 13:09:55

"skrek att han är inne i mig" :D:D:D:D:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela