´

inspiration

Publicerad 2011-07-30 16:30:53 i Allmänt

Åh, jag ligger och kollar in massvis med olika fotobloggar. Blir så inspirerad av en del. Men då kommer ju kruxet - Jag har en förfärligt dålig kamera om man tänker. Jag har haft den en del år nu och likt som mobiltelefoner och datorer så tappar kameror också kvallité.

Jag har länge tjatat på mamma om att hon ska köpa ett nytt objektiv till mig som hon lovade mig i slutet av åttan. Men när man tänker efter så är det nästan billigare att köpa en helt ny kamera. Jag har ju tappat min kamera i marken en del gånger. Den har varit med på en del fuktiga ställen också. Dels, är man fotointresserad som jag är så ska man ha en lite bättre, dyrare kamera. När jag fotar går jag in för det. Jag slarvar inte. Okej ibland gör jag det >för att det inte är kul när man inte har så bra kamera< Jag hoppas ni fattar min mening.. Får börja spara lite, eller lägga undan lite pengar varje månad!

Kommentarer

Postat av: becka

Publicerad 2011-07-30 17:39:37

hej. Jag har fattat nu att de är slut mellan dej och victor. Ni passade så bra tsm:/

men hoppas du mår bra nu!



kram på dej

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela