´

med det sagt och gjort

Publicerad 2011-07-06 23:45:19 i Allmänt

Jag har precis kollat klart på tredje filmen av Harry Potter, spännade typ.
Har även lekt med mina naglar, det är rätt hyffsat mycket jobb med det.
Ligger fortfarande med strumpor, bh och linner på mig i sängen, ööh varmt.
Hade planerat mys med mig själv ikväll med grönsaker och dipp men jag antar att det får bli imorgon. Börjar bli hungrig iallafall så frågan är om jag inte ska gå ner och hämta lite friterad kyckling och ris eller om jag ska spara det tills imorgon och bara ta en morot?
Ögonen håller på att sluta sig för dagen, rätt skönt att Nelly inte sover här inatt också eller att jag inte sover hos henne med tanke på att hon är sån morgon människa.. Väcker mig nio när det är sommarlov.. Tack älskling, jag älskar dig trots allt.

Ah, helt klart någonting att äta innan jag somnar. Vi hörs imorgon gullisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela