´

Min familj är kaozzz

Publicerad 2011-07-11 00:14:41 i Allmänt

Galet vad min familj kan vara tråkig ibland. Men när dom väl sätter igång så kan man inte sluta skratta...
Vi satt nere i bastun innan och pratade om någonting då min morbror säger...

Raimo: Jag har många kilobajs i min telefon.
Jag: HAHAHA bajs telefon.. 
Pappa: Vad sa han?
Jag: Han sa att han har många kilobajs i sin telefon.. Men han menade kilobite... 
Pappa: HAHAHAHHAHHAHA KILOBAJS
Raimo: Ah men kolla i min telefon då!! Jag har mycket minne i den! 
Jag: Hahaha kilobajs....
Pappa: HAHAHAHHAHAHA (Pappa har ett sånt skratt som man inte kan sluta skratta åt..)
Jag: MEN KAN DU SLUTA SKRATTA JAG FÅR JU ONT I MAGEN *gapskrattade*
Mamma: Men vadå, du skrattar ju också? 
Jag: *fortfarande gapskratt* JA FÖR ATT PAPPA SKRATTAR, HAN SKRATTAR JU SÅ ROLIGT!!!
Mamma: HAHAHAH JA DET GÖR HAN JU FAKTISKT HAHAHAH
Pappa: HAHAH KILOBAJS!!!!!!!!!!
Raimo: Men varför mobbar ni Raimo för...? ( Han är lite schizofren ibland och pratar med dig själv..)
Jag: För du sa kilobajs!?
Raimo: Nä kilobite sa jag.
Mamma: Nä du sa kilobajs..
Raimo: Men jag har ju mycket kilobite i min telefon, kolla själva.
Pappa: HAHAHAH ah den är säkert jätte tung av alla kilobajs!!!!!
Ah, ni kan ju själva förstå hur länge vi höll på med det samtalsämnet..

Åter igen sitter jag och samtalar med mina föräldrar, eller försökte..

Mamma:*Skickar sms med sin nya telefon som hon inte kan med än*
Pappa:*Stylar lite och ska hinna skicka ett sms före mamma till samma person*
Jag: Men måste ni skicka till samma person... 
Mamma: Men fan, nu råkade jag skicka till Raimos hemtelefon.... 
Pappa: Ah men då kommer telefonen ringa och sen kommer någon säga att han har fått ett meddelande så får man öppna det via datan. 
Mamma: Så nu kom det iväg! 
Pappa:* Fiser väldigt brakigt...* SÅ NU FICK I ETT FAX!!!!!!!! 
Jag: Men alltså... TÖNT. 
Pappa:*Gapskrattar*

Rätt kul familj har man ju iallafall.. Nu ska jag lägga mig och kolla på Toy Story!

Kommentarer

Postat av: k a t t i s -v-

Publicerad 2011-07-11 09:51:43

hahahaha vilka konversationer :)



åh riktigt härligt med värme, jag vill också ha !! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela