´

Rottne nästa

Publicerad 2011-07-05 11:05:34 i Allmänt

Tredje dagen i rad som jag vaknar vid sex första gången. Knepigt. Men det är rätt skönt att man inte vaknar första gången vid två nu heeeeee.. Nelly smsade mig tio över nio och då hade jag varit små vaken i fem, tio minuter faktiskt. Steg inte upp då utan sov lite smått till halv elva..
Jag ska hitta lite kläder jag kan ha på mig, någonting bekvämt. Sen tar jag bussen till Nelly och då ska vi hitta på någonting riktigt kul. Jag uppdaterar mer om det senare ikväll när vi kommer hem igen. Nä det är inte likt mig att göra så överhuvudtaget så vi får se vart det här slutar.
Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela