´

schropping

Publicerad 2011-07-06 19:40:58 i Allmänt

Hemma från en varm dag i stan. Fixade ett litet ärende sedan tog vi bussen upp till Grändo the sämarkändo.
Hittade en sån där braig sak att ha under väldigt vidgade linnen (heter det så..?) Äsch men om ni inte fattar vad jag menar med vidgade linnen så menar jag ett sånt som är "uringat" vid armarna. Köpte även nya naglar så jag har någonting att pilla med... Pengarna försvinner som dom ska, det går bra nu.
Här får ni en Dagens Outfit!

Jag fastnade inte på bild idag + att jag inte hann sminka mig innan vi stack idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela