´

Tuffa grabbar kan visst fläta

Publicerad 2011-07-26 16:35:39 i Allmänt

Gick ut igår kväll och satte mig nere vid bastun och pratade lite med mamma, pappa och Frank. Helt plötsligt står Frank bakom mig och flätar mitt hår? Aldrig hade jag trott att Frank - "den tuffe" kunde fläta. Mamma frågade om han brukade fläta sitt punghår. Jag fick såna där äckliga tankar..
Har städat mitt rum och lekt lite med rubiks kuben, jag fattar inte riktigt. Får ihop en sida sen går det inte mer, ömöjligt. Jag satt och kollade på Youtube hur man ska göra, men det går ju inte.
Gick och la mig i sängen igen efter jag hade storstädat mitt rum, dammtorkade till och med idag. Alla hyllorna och städade av barbordet. Jätte trött är jag nu. Får se vad som händer sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela