´

50+?

Publicerad 2011-06-07 12:09:55 i Allmänt

Jag är hemkommen från Victor nu, sorgligt nog. Låg och sniffade på honom hela tiden i sängen efter han kommit tillbaka från duschen. Trodde jag dog, tror han använde någon sorts kåtparfym alltså..
Det var super mys ute hos hans mamma på landet, trivdes satan alltså! Tog en kall dusch sen en promenix på kvällen med hunden. Efter det åt vi lite gott, gick upp och kollade på film.
Jag trodde jag skulle avlida igår, av både åskan, blixtarna och värmen. Mest av värmen. Tror det var runt 50 grader på hans rum, örk svettigt värre.
Hinner inte blogga nu egentligen. Slänger upp en bild på dagens outfit sen innan jag åker på student! Puss på er

Kommentarer

Postat av: julia

Publicerad 2011-06-07 12:40:26

GÖTT! ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela