´

En liten update

Publicerad 2011-06-23 23:31:41 i Allmänt

Nä nu tycker jag allt att din blogg har stått stilla för länge. Så här kommer jag som en riddare i nöden och skriver lite!

Hej jag heter Emeilia Westerberg. Jag är 17 år och just nu är jag nere i Tunisien, utan mobil och utan internet så jag kan inte kontakta någon utav mina kära. Främst av allt saknar jag min bästa vän Nelly (L)(L)(L) Och såklart min pojkvän Victor med då...

Ja hela veckan har jag och min syster Emmy <3<3<3 varit på stranden, men jag har bränt mig som fan (ni får säkert bild när jag är hemma igen) så jag är röd som en liten tomat! Hihi brukar ju bli det på sommaren!

Nä nu måste jag kila för imon ska vi upp tidigt och upptäcka lite till av Tunisien samt tacka nej till ett flertal frierier som man fått här nere! Tackar och bugar, vet att jag ser bra ut men jag har redan världens bästa pojkvän.

Love from guess who!




Typ såhär ser jag ut just nu.


Kommentarer

Postat av: SANNA

Publicerad 2011-06-24 00:48:09

Hej tjejen! :)

Dagens blogg - är igång, anmäl dig & lycka till! ;)



Kramar.

Postat av: Linda Östergren

Publicerad 2011-06-30 09:34:35

Goddag! vad rolig din blogg verkar vara. kommer med all säkerhet läsa på din blogg lite mer! =P Hoppas du har en trevlig helg =P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela