´

Frågor och svar

Publicerad 2011-06-08 21:16:23 i Allmänt

Vad är det första du tänker på när du vaknar? Oftast tänker jag på hur mysigt det skulle vara att ha victor bredvid mig

Skulle du ha sex med den personen du senast fick sms av? Är inte lesbisk så nä…

Har någon gjort dig besviken de senaste tre dagarna? Japp

Har någon sett dig i underkläder de senaste tre dagarna? Yes

Om du var så full att du inte kunde gå, skulle den person du senast pussade ta hand om dig? Jadå, Raimo tar alltid hand om mig..

Har du någonsin pussat någon som varit hög? Nä inte vad jag har vetat alla fall

Någonting som stör dig som folk sagt till/om dig? Ao

Vem är den största idioten du känner? En viss liten person

Vad skulle du säga om personen du har känslor för skulle plinga på din dörr? Hoppa på honom och dra honom upp för trappen och mysa satan

Hatar du någon just nu? Hata är ett starkt ord. Men ja.

Vem tog senast på din rumpa? Victor!

Har du syskon som är äldre än 21? Jajamen

Hur fick du ditt senaste blåmärke? Säger som Nelly. Jag vet inte hur jag får mina blåmärken..

Saknar du någon just nu? Hela tiden

Är du längre än de flesta i din ålder? Längre än de flesta av tjejerna alla fall..
Kommer du ihåg exakt de orden du använde för att avsluta ditt senaste förhållande? Nästan

Vad skulle du göra om någon av dina vänner höll på med den du senast pussade? Inte bli glad i alla fall

Har du någonsin fundera på att pierca din tunga? Nej aldrig.

Känner du någon som är oskuld? Ja, vem gör inte..?

När gapskrattade du senast? Igår tror jag

Brukar du tänka innan du talar? Talar först tänker sen.

Skulle du någonsin kunna tatuera dig? Jajamen
Håller du kvar vid någonting du borde släppa taget om? Yes

Har du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? Klart jag har, bff Emil!

Skulle dina föräldrar bry sig om du kom hem efter fyra på morgonen? Ja, dom bryr sig om jag kommer efter nio typ..

Om dina föräldrar inte skulle gilla den personen du träffar, skulle du sluta träffa den då? Nope, inte mitt problem att dom inte gillar personen.

Tror du att du skulle klara en månad utan att svära? Tveksam!

Man vet aldrig vad man har innan man förlorat det. Sant eller falskt? True, true

Har du någonsin kysst ett ex efter att ni gjort slut? Ja det har jag.

Om du kunde välja att någon skulle "försvinna", skulle du? Ah helt och hållet.

Pratar du ofta? Babblar hela tiden, speciellt vid överskottsenergi.

Vilka ställen har du varit på under de senaste tre timmarna? Inne och ute.

Vad är det bästa som hände dig idag? Att jag fick ett sms av min pojkvän som det stod något i stil med att han älskar mig mest osv, super söt!

Vem har du umgåtts med idag? Familjen

Är du en elak person? Ibland, ibland inte.

Om du hade en miljon, säg en sak du skulle köpa? På rak arm? En bil kanske?

Vad lyssnar du på just nu? Jay smith..

Tror du att andra människor tycker illa om dig? Man kan inte älska alla så ja.

Om du var jagad av en alligator, vad skulle du göra? HAHAHAHAH , gosa med den!

Är du lycklig? Helt klart

Vem skrek du senast på och varför? Raimo. Han litade inte på mig i ett visst fall.

När grät du senast? Igår

Vem kramade du senast? Mormor

Är du rädd för mörker? När jag är ensam hemma.

Vad drack du senast? Tror bestämt att det var en kopp kaffe!

Tror du att två ex kan vara vänner? Jajamen, jag är vän med alla utom två av mina x.

Vill du ha tillbaka någon i ditt liv? Ja

Sover du med dörren öppen eller stängd? Stängd

Skulle du vilja vara berömd? Om ja, för vad? Både ja och nej.

Nämn någonting du verkligen vill ha just nu? Min pojkvän..

Finns det någon person som du aldrig vill förlora? Världens bästa vänner som jag har just nu.

Hur många gånger finns a med i hela ditt namn? En gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela