´

helt slut

Publicerad 2011-06-08 11:40:48 i Allmänt

Av alla jävla rörelser jag gjorde i sängen så följde flugjävlen efter mig och surrade mig i örat. Den ska dö innan nästa läggdags. Om jag nu ens orkar gå upp från sängen idag då vill säga.
Trodde jag hade slarvat bort min telefon när jag inte hittade den idag. Men orkade inte bry mig om att leta så jag somnade om, tills jag fick ett sms, då var jag tvungen att leta.
Efter att jag stängde ner datorn igår natt så somnade jag direkt. Skönt att somna så fort för en gångsskull, brukar ju annars ligga vaken i ett par timmar innan jag kan somna. Nu flyger flugan runt skärmen på datorn och retas, den kommer få skylla sig själv sen helt klart. Hoppas du läser det här flugjävel.
Det var sjukt kul igår i alla fall, satt och pratade med Julia och Cicci nästan hela kvällen, fotade nicole i typ en halvtimme. Blev uppbjuden på en dans med Raimo så det fick avsluta kvällen. Nej han kunde inte dansa och det kunde inte jag heller. Dessutom bytte dom låt efter varje steg vi tog ungefär. Lite bilder kommer senare.
Borde försöka ta mig upp och äta lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela