´

lördag, lördag, lördag..

Publicerad 2011-06-11 12:42:30 i Allmänt

Igår var det fredag förhundan.. Sen helt plötsligt vaknar man upp så är det lördag! Tjena lördag, läger? Jovars det funkar! Själv? Jomenvisst det rullar.

Vilka sjuka jävla drömmar jag hade i natt. Speciellt den första drömmen..
Den andra drömmen var att jag + några till typ hade dödat några eller vad det var, helt sick.
Trejde drömmen var jag, pappa, timmy och sen några mer ute i morfars bastu och fiskade och mös typ helt knas.. Fjärde drömmen var jag en värsting som körde runt med en motorcykel, alltså sån biffig jävla motorcykel. Det var galet haha.

Första drömmen får ni inte veta av personliga själ så tyvärr, kan ju säga att jag har drömt den flera gånger innan.

Den var lite mer biff än så men hittade ingen bild.. hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela