´

min kvällsmat

Publicerad 2011-06-08 22:52:42 i Allmänt

fick bli en lite mer nyttig kvällsmat ikväll!
fyra stycken feffeorni
två mackor med rökt lax
3 skivor vattenmelon
te

Jag är totalt beroende av rökt fisk överhuvudaget. Förra året köpte mamma och pappa hem två olika sorters rökt fisk till mig. Smäckte dom på två dagar. Huuuur gott som helst!

Måste försöka sova, har ju som sagt skola imorgon. Sista torsdagen för den här terminen. Sista idrottslektionen för första året på gymnasiet. Sista engelskalektionen.. Hur gött är det inte?
Godnatt angels

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela