´

need some food

Publicerad 2011-06-09 06:39:17 i Allmänt

Helt sick att jag var så jävla hungrig när jag vaknade för cirka en halvtimma sen när jag åt den jäkla kvälsmaten igår? Galet värre.
Frukost blir en macka med någon sorts skinka, banan och svartvinbärs te förstås!
Börja packa lite till idrotten nu sen bege sig iväg mog skolan i busvädret. Ska på min kära frugas student idag också, usch tårarna kommer inte vara kvar inne bakom ögonen idag inte! Uscha, hoppas nelly kanske håller tillbaka dom på mig lite i alla fall. Kan ni fatta att det är jag om två år bara? Minns när jag gick i sjuan och min bror tog studenten, jag var nästan lite tjurig för att det inte var jag som fick springa ut där och skrika som alla andra gjorde. Men, men jag tror det kommer gå så sjukt fort tills vi tar studenten ändå! 

Måste rusa annars missar jag säkerligen bussen!

Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2011-06-09 12:27:18

tack milli! ;) haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela