´

ni gör mig stark

Publicerad 2011-06-01 11:32:12 i Allmänt

Vad hade jag varit utan mina bästavänner, min familj och min underbara pojkvän? Inte mycket alls faktiskt.
Jag har aldrig varit med om att ha så underbara vänner som stöttar mig igenom precis alls, eller en pojkvän som berättar hur stolt han är över mig för att jag fixar ett godkänt på ett prov tillexempel. Galet hur bra ni är hörni! Var tvungen att säga det så ni vet liksom.
Onsdag, härliga onsdag! Det har börjat bli min favoritdag. Sov till lite över tio idag sen skrek pappa på mig och frågade om jag var vaken. Vi ska in till stan snart, wromwrom köra bil as kul. Jag ska träffa min fina felicia och stötta henne igenom livräddningstestet hon ska göra i simmhallen. Jag ska göra om mitt för skojskull. Ska handla lite med pappagull innan jag ska dit.
Det är så skönt att veta att man kan sova ut en vecka nu hihi, wonderful! Ska ta och packa lite saker som behövs till sen. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela