´

över en vecka

Publicerad 2011-06-16 13:35:11 i Allmänt

Möjligtvis sista blogginlägget från mitt rum på över en vecka hihi. Jag ska snart ner och ta någonting att äta sen ska jag packa ner det sista. Om en timme åker jag in och hämtar ut mitt pass och sen åker jag till kalmar. Klockan 22 imorgon kväll lyfter planet från arlanda och jag är påväg mot tunisien tillsammans med min fina syster och hennes familj. Sjukt kul och sjukt jobbigt. Den jobbiga delen kom igår när jag låg hemma hos victor och insåg att jag inte skulle få träffa honom på över en vecka, tårarna sprutade på mig. Tur att han var så förstående och sa att vi snart skulle ses igen! Det blev smått jobbigt idag också när jag kysste honom en sista gång utanför kyrkan och när jag kramade Nelly hejdå en gång till. Jag började gråta igen? Känslig tror jag det kallas. Hemskt att behöva vara ifrån dom man älskar så sjukt mycket i över en vecka. Eller det kanske bara är jag? haha..
Dags för mig att äta frukost nu, jag är galet hungrig! Vi får se om jag slänger in ett inlägg innan jag åker eller om jag bloggar ikväll!
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela