´

skolavslutning, musikal, bastu

Publicerad 2011-06-14 22:39:46 i Allmänt

Det har verkligen varit en kanon dag idag. Åkte in till skolan vid halv nio och träffade nelly på bussen, en chok för både mig och nelly.
Gick tipspromenad på skolan sen grillade vi hamburgare och marsmellows! Gick bort till teatertorget eller vad det heter, glömmer alltid bort.. Vi hade avslutning där med underhållning, stependie utdelningar osv.
Gick ner på stan och träffade bästavän och umgicks med henne en stund sen kom adam. Felicia kom tillbaka ner till stan och följde med mig hem efteråt. Käkade en fet pizza när vi kom hem (man måste väl unna sig det som festmat nu när man har sommarlov?) sen stack vi direkt ner till braåsgården och kollade på niornas musikal. Måste säga att den överglänste våran som fan! Sjukt duktiga.
Nu har vi just dragit några cider i bastun och jag håller på att somna. Imorgon ska jag in och umgås med min Victor innan jag åker till tunisien med efterlängtade Emmy!
Jag blir alltid så sjukt trött av bastu, men det är så jätte skönt när man väl sitter där!
Vi får höras mer imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela