´

Tradig dag

Publicerad 2011-06-02 13:00:04 i Allmänt

Helt okej att få sova ut men vad fan ska man göra nu? Inget vidare väder ute så jag ser inte fram emot att göra någonting ute heller. Skulle möjligtvis kunna städa mitt rum, typ storstäda. Men jag vet med mig själv att det kommer se likadant ut inom mindre än en vecka.
Jag har inte ätit någon frukost heller, det finns ingenting gott att äta så skippar nog det.

Måste se till att göra någonting idag i alla fall.

örk jag har ingen lust till någonting alls. Ligga inne hela dagen och sova istället kanske.

En sak jag inte förstår är varför det ska vara fint väder när man går i skolan eller jobbar men inte när man väl är ledig inte. Man kan ju säga det suger rätt hårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela