´

-> glöm inte den underbara frågestunden<-

Publicerad 2011-03-05 13:00:00 i Allmänt

TIDSINSTÄLLT
Jag vill bara påminna er om frågestunden. Frågorna som jag har fått än så länge är ju underbara haha! Love it just keep going! Hitta frågestunden här

Nu är jag i stan med min fina Nelly. Skulle träffa Victor också. Tror Nelly ville träffa Marcus och ÄDÄM höhö mina nya homies typ. Nä, men haha.
Okej men så ni vet, glöm inte frågestunden och inga frågor är för dumma.. eller jo men jag svarar på dom ändå!
puss haj. PS haj är en varelse som lever i vatten. Typ.. hav? haj alltså.

Kommentarer

Postat av: M E R E I

Publicerad 2011-03-05 14:27:39

- trevlig helg på dig!

Postat av: MADDES

Publicerad 2011-03-05 15:55:46

Det är bra med mig.Vad gör du nu?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela