´

4 säckar

Publicerad 2011-03-22 17:13:54 i Allmänt

Fytusan, nu har jag fått mitt motionspass för veckan haha.. Jag bar in de sista säckarna med pellets till mamma och pappa och gissa vad jag SPRANG emellan trappan och säckarna som står nere vid bastun ;) Blev knappt trött ju hah.. Okej nej jag ska inte överdriva nu men det var faktiskt så ha..
Skulle egentligen stannat kvar i stan och träffat Victor men han fick reda på att han skulle ha prov så jag åkte hem haha så snäll jag är, har ju mina stunder som alla vet.
Fytusan vilka diskussioner det blev i skolan idag haha dog som fan under lektionen! Inte så bra ide att ha grupp arbeten som handlar om att ladda ner och inte ladda ner, eller med andra ord att ha pirater och antipirater! Dock älskar jag att få upp sånna sjuka diskussioner som aldrig tar slut för man börjar ju tjabba och det är kul haha..
Nä, men nu ska jag ta och städa upp på mitt rum så jag slipper det imorgon, kanske kan träna imorgon istället.. beroende på väder hah!
Stort bud på att sova också, men icke! Här ska pluggas tänkte jag säga men nej, städas menar jag ju!
Haj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela