´

baby can I hold you tonight

Publicerad 2011-03-17 21:55:00 i Allmänt

vilket jävla migränanfall jag fick på bussen hem. Visste inte vart jag skulle ta vägen, visste varken ut eller in.. Lite av det sitter fortfarande kvar men det går väl öven när jag somnar.
Jag har legat och kollat på första säsongen av Andra Avenyn, fyfan vad bra det är!
Men nu är det dags att sova, är super trött. Har fan legat i sängen sen klockan halv fem idag! Hemskt egentligen men jag kände att jag inte pallade göra någonting idag.
Jag är så oerhört glad över att det är helg imorgon. Jag ska tillbringa helgen i Rottne samt växjö.
Imorgon tillsammans med Nelly, Emelie och Isabell sen sova hos Pellepump ofc. På lördag åker vi in till stan och umgås med två fina pojkar, Victor och Adam sen sover jag hos Victor. Kommer hem på söndag någon gång.
Jotack, sommarlov hade ju inte suttit sådär himla fel nu kan man ju inte påstå!
Tjohej, nu vare bra för mig! SOVA <3
puss

Kommentarer

Postat av: emmmmyy

Publicerad 2011-03-17 23:27:10

Komsikomsi !

Saknar diiig

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela