´

bad mood

Publicerad 2011-03-08 08:35:40 i Allmänt

Hello gorgeous readers. Hade en riktigt dålig dag igår efter skolan. Eller efter jag hade kommit hem till Amanda i alla fall. Trodde att jag skulle bryta ihop totalt ett tag. Men det gick över efter jag fick sova. Vet ju dock inte om det är så överdrivet mycket bättre idag för det lär ju inte direkt gå över eller hur?
Men jag ska försöka lägga det här bakom mig idag sen får det gå hur fan det vill.
Nu taggar vi 6 timmar media igen, fyfan vad lamt men vad gör man? 

Efter skolan träffar jag Victor, dagens höjdpunkt förstås!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela