´

Desmond the moon bear! How did I get here?

Publicerad 2011-03-05 10:37:05 i Allmänt

Det är lördag och jag är redan uppe, det känns helt awesome.
Nelly väkte mig vid sex över nio, jag sa inte innan nio haha söt är hon.
Jag ska göra mig i ordning för jag ska med bussen till stan tjugo i ett. 

Haha, jag tänker på Nelly varje gång jag äter kalas puffar nu.. Sist hon åt det så skulle hon kasta i en puff i talriken men den fastnade på hennes finger haha fyfan vad jag skrattade.
Nä, måste börja stryka ner mitt hår nu annars hinner jag inte haha, fetto hår.
Kommer ett inlägg senare!
puss

Kommentarer

Postat av: MADDES

Publicerad 2011-03-05 11:37:11

Hur mår du idag då?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela