´

dog lite där

Publicerad 2011-03-28 18:55:03 i Allmänt

Har varit ute på vårens första promenad alldeles själv! Sjukt skönt, men jag dog lite när jag upptäckte att jag inte hade gått mer än en halvtimme för det kändes som.. typ 40 minuter! Men jag har rört på mig och det är ett plus! Ska försöka röra på mig lite varje dag, eller ah.. kommer inte bli så men jag ska försöka! 

Träffade min gamla lärare Tore, fyfan vad söt han är! (Jaaaaa vet jag är konstig när jag säger att massa gamla människor är söta haha) Men Tore är speciell och han är jätte söt! Sådär riktigt seg är han när han både tänker och pratar. Han hälsade på mig innan i alla fall och sa "hejhej" och log jätte gulligt mot mig! Åh vad jag saknar han haha! Förstår inte hur jag kunde va så arg mot honom hela tiden när jag hade tyska/svenska med honom hihi. 

Nu ska jag ta mig en dusch, mitt hår är jäääätte äckligt! Have a nice day everybodddddy!

Kommentarer

Postat av: eeeeeemmy

Publicerad 2011-03-28 20:28:26

ah men du med då -.-<3

Postat av: eeeeeemmy

Publicerad 2011-03-28 20:39:52

tveKKKKKKK

Postat av: eeeeeemmy

Publicerad 2011-03-28 20:40:49

älskar dig med babuuuu

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela