´

ett argt inlägg

Publicerad 2011-03-11 07:18:14 i Allmänt

Jag hatar mens alltså verkligen hatar. Ni som säger "ingen bigdeal" FUCK OFF!? Okej? Visst det kanske inte är någon bigdeal men det är så jävla äckligt och ... ÄCKLIGT!? Fyfan!
Jag pallar inte ha den mer så just därför började jag med mina p-piller idag så jag själv kan bestämma när jag vill ha den. Tack till den människan som kom på p-pillerna eller den som kom på att man kunde skjuta upp sin mens så länge man vill, du är kanon! Fast, den som gjorde så att kvinnor överhuvudtagen måste ha den där jävla äckel skiten bör skämmas och typ gå och gräva ner sig själv. Det kunde väl räckt med att vi fick den en gång? Men nej, här måste man stå ut tills man blir typ 50+.. SUCKS!
Anyways.. Idag ska jag på bio med mina fina. Nelly, Victor och Adam, Ur mys. Sen ska vi hem hit och dra fram vattenpipan.
Både nelly och jag sitter halvnakna i sängen och väntar på att nästa buss ska gå. Vi liksom råkade missa den för jag hade inga kläder att ha på mig. Och man kan ju inte gå på bio i mjukisbyxor som tjej för då blir man väl utskrattad? Förbannade diskriminering FUCK YOU OKEJ!
Ja, det var allt jag ville säga.
Den här veckan kan gå och hänga sig själv hihihihihihihihiöoghsul Fuck
Eller nej en sak till DET ÄR BÖGVÄDER UTE !? VAFAN ÄR DET HÄR VÅREN VAR JU FÖRFAN PÅVÄG! SUCK MY LIFE MOTHERFUCKER!
OCH JA JAG VET MINA NAGLAR MATCHAR INTE TILL KARTAN MEN SO WHAT!?

Kommentarer

Postat av: NELLY

Publicerad 2011-03-11 09:00:58

vadfan vill du jag i bakgrunden

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-03-11 10:24:39

buhu

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-03-12 09:40:29

eller så ska du bara knulla med Viktor. HORA!

Postat av: eeeeeemmy

Publicerad 2011-03-12 18:39:40

så jälva omogen kommentar så de finns nt..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela