´

I got something in my eye, it was pain

Publicerad 2011-03-20 16:32:27 i Allmänt

Lipar åt att det gör så jävla ont i mitt förbannade öga.. Kan knappt kolla för att det gör så ont.
I alla fall, nu är jag hemma från Sandsbro. Helt galet att jag vaknade första gången innan klockan var halv nio?! Låg och kollade på Victor medan han låg och sov creepy som jag är. 
Jag somnade om igen och vaknade tio i elva om jag inte minns helt fel.
Vi gick upp och åt frukost, satte på tvn och bara tog det lugnt en stund.
Vid halv tre tog vi oss ner till norremark för att ta bussen hem vid tre. Gillar inte den där jävla tyska busschauffören.. Antingen kör han av vägen eller så kör han punka på bussen eller så får man inte åka med för att det saknas sex kronor. Det var just det som hände mig..
Jag trodde jag hade 50 spänn i fickan men det visade sig bara vara tjugofyra. Jag fick bara åka med till Rottne egentligen men pallade inte bry mig om det så jag satt förstås kvar, vad ska han göra, slänga ut mig?
När jag väl satt på bussen hittade 16 kronor till haha.. Så Felicia, imorgon är det jag som bjuder på frukost!
Nu ska jag lägga mig till rätta i sängen och kolla på ett par avsnitt av andra avenyn, sen blir det duschen!
Vi håller på att renovera i huset just nu, så det stinker målarfärg i förbannade huset, värst för mig som bor på övervåningen med tanke på att det är utanför mitt rum som det målas.. ÖRK det hjälper inte alls för ögat..
btw, sjukt härligt väder ute va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela